Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32.01.95 linex

linka hamulca ręcznego 32.01.95 LINEX

32.01.95 linka hamulca ręcznego LINEX
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32.01.95

producent:

LINEX

Indeks: LIN 32.01.95
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO
Opis: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 522011
Numer dostawcy: 32.01.95
Parametry:Długość 1/Długość 2 [mm] : 1805/1633
Długość 3 [mm] : 1633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego 32.01.95 LINEX

LINKA HAM LINEX 32.01.95 OPEL VECTRA SW 1805/1633+1805/1633 05.2003- TYŁ
numery OEM:
OPEL      522009
OPEL      522022
OPEL      52202A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego 32.01.95 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego 32.01.95 LINEX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-31
 5/5
Polecam.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.