Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1835 lpr

Pompa hamulcowa 1835 LPR

1835 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1835
126.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1835, P16691

numer części:

1835

producent:

LPR

Materiał Aluminium
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032532023594

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1835 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I; VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, POLO, SAVEIRO I, SCIROCCO 1.0-2.9 08.79-10.02
numery OEM:
SEAT      1H2611019B
VOLKSWAGEN      1H1611019AA
VOLKSWAGEN      1H2611019B
VOLKSWAGEN      357611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1835 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.