Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B910, B907) 211 CDI (910.121, 910.123) (2021-???) 114km » 58-0042 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b910, B907) 211 Cdi (910.121, 910.123) (2021-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0042 MAXGEAR

58-0042 Korpus przepustnicy MAXGEAR
226.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

58-0042

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]45
Napięcie [V]12
Techniczny numer informacyjnySI 0092
nr EAN5907558574203
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0042 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW LUPO 1.0 98-
numery OEM:
SEAT      047 133 061 G
VOLKSWAGEN      047 133 061 G

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0042 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.