Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890158 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 NISSENS

890158 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890158
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158
890158
nissens 890158 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 nissens
1,724.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890158

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 7
ID kompresora 6SEU16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 100
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 159
Ø koła pasowego [mm] 115
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286390379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: LEXUS RX; TOYOTA HARRIER 3.5 04.05-12.08
numery OEM:
LEXUS      8832048120
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890158 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890158zobacz instrukcję montażu 890158

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.