Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890176 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 NISSENS

890176 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890176
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176
890176
nissens 890176 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 nissens
1,186.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890176

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta HALLA
Liczba rowków 6
ID kompresora VS12
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 100
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 126
Ø koła pasowego [mm] 124
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286392557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI IX20; KIA SOUL I, VENGA 1.4-1.6LPG 02.09-
numery OEM:
HYUNDAI      977012K000
HYUNDAI      977012K001
KIA      977012K000
KIA      977012K001

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890176 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890176zobacz instrukcję montażu 890176

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.