Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89022 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS

89022 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89022
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022
89022
nissens 89022 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
793.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89022

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 7SB16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 160
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286348943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (A209), CLK (C208), CLK (C209), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), G (W461), G (W463) 1.8-6.4D 02.91-
numery OEM:
CHRYSLER      000 230 39 11
CHRYSLER      000 230 68 11
CHRYSLER      0002300911
CHRYSLER      0002302011
CHRYSLER      0002307011
CHRYSLER      0002340911
CHRYSLER      0002342011
CHRYSLER      002 230 08 11
CHRYSLER      00K5097010AA
CHRYSLER      5097010AA
CHRYSLER      A000 230 68 11
CHRYSLER      A0002302011
CHRYSLER      A0002303911
CHRYSLER      A0002307011
CHRYSLER      A0002342011
CHRYSLER      A0022300811
CHRYSLER      K05097010AA
DODGE      000 230 39 11
DODGE      000 230 68 11
DODGE      0002300911
DODGE      0002302011
DODGE      0002307011
DODGE      0002340911
DODGE      0002342011
DODGE      002 230 08 11
DODGE      A000 230 68 11
DODGE      A0002302011
DODGE      A0002303911
DODGE      A0002307011
DODGE      A0002342011
DODGE      A0022300811
MERCEDES-BENZ      000 230 39 11
MERCEDES-BENZ      000 230 68 11
MERCEDES-BENZ      0002300911
MERCEDES-BENZ      0002302011
MERCEDES-BENZ      0002307011
MERCEDES-BENZ      0002340911
MERCEDES-BENZ      0002342011
MERCEDES-BENZ      002 230 08 11
MERCEDES-BENZ      A000 230 68 11
MERCEDES-BENZ      A0002302011
MERCEDES-BENZ      A0002303911
MERCEDES-BENZ      A0002307011
MERCEDES-BENZ      A0002342011
MERCEDES-BENZ      A0022300811

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS:

2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89022zobacz instrukcję montażu 89022

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.