Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890269 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 NISSENS

890269 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890269
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269
890269
nissens 890269 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 nissens
1,611.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890269

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta VALEO
Liczba rowków 7
ID kompresora DCS-17IC
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 171
Ø koła pasowego [mm] 115
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286413047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FIAT TALENTO; NISSAN NV300; OPEL VIVARO B; RENAULT TRAFIC III 1.6D/2.0D 05.14-
numery OEM:
ALFA ROMEO      4423365
FIAT      4423365
LANCIA      4423365
NISSAN      926003460R
OPEL      4423365
OPEL      93457456
OPEL      95518551
OPEL      95522224
RENAULT      6000618721
RENAULT      926003460R
VAUXHALL      4423365
VAUXHALL      93457456
VAUXHALL      95518551
VAUXHALL      95522224
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890269 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.