Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890573 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 NISSENS

890573 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890573
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573
890573
nissens 890573 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 nissens
1,313.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890573

producent:

NISSENS

Liczba rowków 5
ID kompresora VS16E
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Ilość oleju [ml] 165
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 165
Ø koła pasowego [mm] 122
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286439320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI TUCSON; KIA SPORTAGE IV 1.7D 06.15-09.22
numery OEM:
HYUNDAI      97701D7100
KIA      97701D7100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890573 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890573

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.