Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890653 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 NISSENS

890653 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890653
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653
890653
nissens 890653 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 nissens
1,481.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890653

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta ZEXEL
Liczba rowków 7
ID kompresora VCS-14EC
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 100
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 140
Ø koła pasowego [mm] 115
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46 YF
nr EAN 5707286455023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, CLIO IV/KOMBI, KAPTUR 0.9-1.6 11.12-
numery OEM:
RENAULT      926000217R
RENAULT      926004183R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890653 NISSENS:

2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890653zobacz instrukcję montażu 890653

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.