Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 27488 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 27488 ORIGINAL IMPERIUM

27488 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 27488
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

27488

Średnica wewnętrzna [mm] 50
Masa [g] 39
Specyfikacja INA bearing
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 70
Rodzaj łożyska Łożysko igiełkowe
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989081045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 27488 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: ABARTH RITMO; FIAT DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PREMIO, REGATA, RITMO, SCUDO, UNO; INNOCENTI ELBA 0.8-2.0 09.78-
numery OEM:
ALFA ROMEO      4400895
FIAT      4400895
LANCIA      4400895

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 27488 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 27488 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).