Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 32289 original imperium

Mocowanie amortyzatora 32289 ORIGINAL IMPERIUM

32289 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32289

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 374
Materiał Guma / metal
nr EAN 8033989119816

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 32289 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS; FORD GALAXY I, TRANSIT; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, TOLEDO II 1.0-2.9 08.84-
numery OEM:
AUDI      357412331A
AUDI      7M0412331
AUDI      7MO412331
FORD      7201848
FORD      95VW3K031AA
SEAT      357412331A
SEAT      7M0412331
SEAT      7MO412331
SKODA      357412331A
SKODA      7M0412331
SKODA      7MO412331
VOLKSWAGEN      357412331A
VOLKSWAGEN      7M0412331
VOLKSWAGEN      7MO412331

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 32289 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 32289 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).