Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 75E0327-OYO oyodo

cewka sprĘŻarki klimatyzacji kia 75E0327-OYO OYODO

75E0327-OYO cewka sprĘŻarki klimatyzacji kia OYODO
127.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

75E0327-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 75E0327-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora
Nazwa: CEWKA SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI KIA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU !!! CEED I 2.0 CRDI/ HYUNDAI I30 2.0CRDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 976413K220
Numer dostawcy: 75E0327-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie cewka sprĘŻarki klimatyzacji kia 75E0327-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      97641-3F400
HYUNDAI      97641-3K120
HYUNDAI      97641-3K220
KIA      97641-3F400
KIA      97641-3K120
KIA      97641-3K220
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka sprĘŻarki klimatyzacji kia 75E0327-OYO OYODO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.