Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 3.32038.03.0 pierburg

Uszczelka 3.32038.03.0 PIERBURG

3.32038.03.0 Uszczelka PIERBURG
pierburg 3.32038.03.0
Uszczelka 3.32038.03.0
3.32038.03.0
pierburg 3.32038.03.0 Uszczelka
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

3.32038.03.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
nr EAN 4028977691676

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka 3.32038.03.0 PIERBURG

Uszczelka pompy paliwa pasuje do: VOLVO S40 I, S40 II, V40; AUDI A3, TT; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, MULTIPLA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK; FORD GALAXY I 1.0-2.8 01.85-05.15
numery OEM:
AUDI      1J0 919 133
FIAT      7598703
LANCIA      7598703
SEAT      1J0 919 133
SKODA      1J0 919 133
VOLKSWAGEN      1J0 919 133

Zastosowanie Uszczelka 3.32038.03.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.