Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR468 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR468 TRW

JAR468 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
 

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JAR468

producent:

TRW

Długość [mm] 293
Długość całkowita [mm] 308,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1.5
Rozmiar gwintu 2 M14x1:5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937570836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR468 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 293/308,5mm) pasuje do: HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, COUPE I, GRACE, H-1, H-1 / STAREX, H100, LANTRA I, PONY, PONY / EXCEL, S 1.3-2.6D 10.89-12.07
numery OEM:
HYUNDAI      56540-28010
HYUNDAI      56542-43001
HYUNDAI      56542-43010
HYUNDAI      56542-4B010
HYUNDAI      57555-22000
HYUNDAI      57729-4A000
HYUNDAI      57730-24000
HYUNDAI      57730-24100
HYUNDAI      57730-28500
HYUNDAI      57730-43010
HYUNDAI      57730-4A000
HYUNDAI      57730-4B000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR468 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR468 TRW:

2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR468zobacz instrukcję montażu JAR468

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.