Liczba zębów 1 | 135 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108840837 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0419 30 INA
CITROËN | 0816.H5 | |
CITROËN | 0816H5 | |
CITROËN | 0829.A5 | |
CITROËN | 0829.C6 | |
CITROËN | 0829A5 | |
CITROËN | 0829C6 | |
CITROËN | 0830.52 | |
CITROËN | 0830.60 | |
CITROËN | 083052 | |
CITROËN | 083060 | |
CITROËN | 1201.G2 | |
CITROËN | 1201G2 | |
CITROËN | 16 094 171 80 | |
CITROËN | 16 095 257 80 | |
CITROËN | 16 107 933 80 | |
CITROËN | 1609417180 | |
CITROËN | 1609525780 | |
CITROËN | 1610793380 | |
CITROËN | 96 452 094 | |
CITROËN | 96 452 094 80 | |
CITROËN | 96 452 098 80 | |
CITROËN | 96 527 717 80 | |
CITROËN | 96452094 | |
CITROËN | 9645209480 | |
CITROËN | 9645209880 | |
CITROËN | 9652771780 | |
PEUGEOT | 0816.H5 | |
PEUGEOT | 0816H5 | |
PEUGEOT | 0829.A5 | |
PEUGEOT | 0829.C6 | |
PEUGEOT | 0829A5 | |
PEUGEOT | 0829C6 | |
PEUGEOT | 0830.52 | |
PEUGEOT | 0830.60 | |
PEUGEOT | 083052 | |
PEUGEOT | 083060 | |
PEUGEOT | 1201.G2 | |
PEUGEOT | 1201G2 | |
PEUGEOT | 16 094 171 80 | |
PEUGEOT | 16 095 257 80 | |
PEUGEOT | 16 107 933 80 | |
PEUGEOT | 1609417180 | |
PEUGEOT | 1609525780 | |
PEUGEOT | 1610793380 | |
PEUGEOT | 96 452 094 | |
PEUGEOT | 96 452 094 80 | |
PEUGEOT | 96 452 098 80 | |
PEUGEOT | 96 527 717 80 | |
PEUGEOT | 96452094 | |
PEUGEOT | 9645209480 | |
PEUGEOT | 9645209880 | |
PEUGEOT | 9652771780 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0419 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0419 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020