Ciężar [kg] | 0,61 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,77 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,65 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,22 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,70 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,72 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,85 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,84 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,86 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,72 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,17 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,69 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,99 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,68 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,58 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,86 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Materiał obudowy | Metal |
Ciężar [kg] | 0,30 | |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,85 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,85 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,85 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,85 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,98 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,99 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,29 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurką |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,17 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,72 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,31 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,49 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,64 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,18 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,07 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,57 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,87 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,69 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 1,51 | |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,10 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,62 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,87 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,04 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,84 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,03 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,88 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,88 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020