Strona zabudowy | w środku | |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Materiał | blacha stalowa | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 100 223 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Cecha chemiczna | bez azbestu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 2,3 | |
Wysokość [mm] | 4,9 | |
Kształt | kształt O | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Wymagana ilość | 3 | |
Kształt | kształt O | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 1,75 | |
Wysokość [mm] | 4,75 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,6 |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
dla numeru OE | 1 031 021 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Wymagana ilość | 4 | |
dla numeru OE | 1 090 949 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Wymagana ilość | 4 | |
dla numeru OE | 1 048 093 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Kształt | kształt O | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Cecha chemiczna | bez azbestu |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Wymagana ilość | 4 | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
dla numeru OE | 1 326 381 | |
dla numeru OE | 30681330 | |
dla numeru OE | C201 13 460 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Strona zabudowy | góra | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Strona zabudowy | góra | |
Materiał | Guma | |
Wymagana ilość | 4 | |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 35 | |
Kształt | Oring | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020