Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP697 trw

Przekładnia kierownicza JRP697 TRW

JRP697 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP697
Przekładnia kierownicza JRP697
JRP697
trw JRP697 Przekładnia kierownicza
 

    Ocena:
numer części:

JRP697

producent:

TRW

Ograniczenia producenta SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1240
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Średnica mocowania [mm] 17
Rozstaw śrub mocujących [mm] 135
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 51
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 250
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937322732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP697 TRW

Koszt kaucji: 649.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.6 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      26074224
OPEL      9 00 386
VAUXHALL      26074224
VAUXHALL      9 00 386

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP697 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP697

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.