Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1040 trw

Przekładnia kierownicza JRP1040 TRW

JRP1040 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1040
Przekładnia kierownicza JRP1040
 

    Ocena:
numer części:

JRP1040

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937736126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1040 TRW

Koszt kaucji: 2,124.33 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (bez czujnika) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.8/3.2/4.3 12.96-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 460 29 00
MERCEDES-BENZ      210 460 39 00
MERCEDES-BENZ      210 460 39 00 80
MERCEDES-BENZ      A 210 460 29 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 39 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 39 00 80

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1040 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1040

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.