Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI (1997.09-2000.11) 150km » RH52-3018 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.5 Tdi (1997.09-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-3018 REINHOCH

RH52-3018 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-3018
Końcówka drążka kierowniczego RH52-3018
RH52-3018
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH52-3018

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]105
Wymiar gwintuM24x1,5
Wymiar stożka [mm]22
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M18
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]105
Wymiar gwintuM24x1,5
Wymiar stożka [mm]22
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3018 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek lewostronny, M24x1,5mm/M18x1,5mm, L-105mm) pasuje do: IVECO ZETA MERCEDES T2/L, UNIMOG, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670 01.62-
numery OEM:
IVECO      7984276
IVECO      8558524
MERCEDES-BENZ      000 330 13 35
MERCEDES-BENZ      000 330 98 35
MERCEDES-BENZ      0083380029
MERCEDES-BENZ      A 008 338 00 29
MERCEDES-BENZ      A000 330 13 35
MERCEDES-BENZ      A000 330 98 35
VOLVO      1696920

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3018 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.