Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » DK50.007 snr

Wał napędowy DK50.007 SNR

DK50.007 Wał napędowy SNR
snr DK50.007
Wał napędowy DK50.007
DK50.007
snr DK50.007 Wał napędowy
Wał napędowy DK50.007 snr
Wał napędowy DK50.007 snr
936.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

DK50.007

producent:

SNR

Masa [g] 8433
Długość [mm] 773
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 27
nr EAN 3413521590351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK50.007 SNR

Półoś napędowa tył L 773mm pasuje do: BMW 3 (F30, F80), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36) 2.0 07.12-05.21
numery OEM:
BMW      33 20 8 603 109
BMW      33208603109
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK50.007 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.