Liczba zębów 1 | 120 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 2160 | |
Szerokość 1 [mm] | 30 | |
nr EAN | 3413521144332 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.491 SNR
AUDI | 038 109 244 N | |
AUDI | 038109119N | |
AUDI | 038109119P | |
AUDI | 038109243M | |
AUDI | 038109244J | |
AUDI | 045109243F | |
AUDI | 045121011F | |
AUDI | 045121011FV | |
AUDI | 045121011FX | |
AUDI | 045121011H | |
AUDI | 045121011HX | |
DODGE | 68000 678AA | |
DODGE | 68000678AA | |
FORD | 1131812 | |
FORD | 1221490 | |
FORD | 1221491 | |
FORD | 1250636 | |
FORD | 1250685 | |
FORD | 1459215 | |
FORD | 2M21 6K254 AA | |
FORD | 2M21 6K297 AA | |
MITSUBISHI | MN980104 | |
SEAT | 038109119N | |
SEAT | 038109119P | |
SEAT | 038109243M | |
SEAT | 038109244J | |
SEAT | 045109243F | |
SEAT | 045121011F | |
SEAT | 045121011FX | |
SEAT | 045121011H | |
SEAT | 045121011HX | |
SKODA | 038109119N | |
SKODA | 038109119P | |
SKODA | 038109243M | |
SKODA | 038109244J | |
SKODA | 045109243F | |
SKODA | 045121011F | |
SKODA | 045121011FX | |
SKODA | 045121011H | |
SKODA | 045121011HX | |
VOLKSWAGEN | 038109119N | |
VOLKSWAGEN | 038109119P | |
VOLKSWAGEN | 038109243M | |
VOLKSWAGEN | 038109244J | |
VOLKSWAGEN | 045109243F | |
VOLKSWAGEN | 045121011F | |
VOLKSWAGEN | 045121011FX | |
VOLKSWAGEN | 045121011H | |
VOLKSWAGEN | 045121011HX | |
JEEP | 68000 678AA |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.491 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.491 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020