Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 30 94 0134 swag autoteile gmbh

Korpus przepustnicy 30 94 0134 SWAG Autoteile GmbH

30 94 0134 Korpus przepustnicy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

30 94 0134

Wysokość [mm] 83
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 0,8
nr EAN 4044688401342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 30 94 0134 SWAG Autoteile GmbH

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5; SEAT EXEO, EXEO ST; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8 01.95-05.10
numery OEM:
AUDI      06B 133 062 B
AUDI      06B 133 062 M
AUDI      6B 133 062 B
AUDI      6B 133 062 M
AUDI      6B133062B
SEAT      06B 133 062 M
SEAT      6B 133 062 M
SKODA      06B 133 062 M
SKODA      6B 133 062 M
VOLKSWAGEN      06B 133 062 B
VOLKSWAGEN      06B 133 062 M
VOLKSWAGEN      6B 133 062 B
VOLKSWAGEN      6B 133 062 M
VOLKSWAGEN      6B133062B
zamienniki:
V10-81-0028
brak
VEMO
XPOT508
brak
QUINTON
LTH424
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Korpus przepustnicy 30 94 0134 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.