Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 40 90 1226 swag autoteile gmbh

Korek wlewu paliwa, SWAG extra 40 90 1226 SWAG Autoteile GmbH

40 90 1226 Korek wlewu paliwa, SWAG extra SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

40 90 1226

Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4044688012265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, SWAG extra 40 90 1226 SWAG Autoteile GmbH

Korek wlewu paliwa pasuje do: VOLVO 240, 260, 740, 760, 780, 850, 940, 940 II, 960, 960 II, C70 I, S60 I, S60 II, S70, S80 I, S80 II, S90 I, V60 I, V70 I, V70 II, V70 III, V90 I, XC60 I 08.74-
numery OEM:
OPEL      08 08 203
OPEL      8 08 203
SAAB      90 501 145
VAUXHALL      090500239
VAUXHALL      090501145
VAUXHALL      90500239
VAUXHALL      90501145
VOLVO      1246521
VOLVO      1254463
VOLVO      1304391
VOLVO      1325002
VOLVO      31261716
VOLVO      31261716 SK1
VOLVO      3507678
VOLVO      3514227
VOLVO      8649840
VOLVO      8649840 SK1
VOLVO      9142541
VOLVO      9463263
VOLVO      9470016
zamienniki:
28-0118
brak
MAXGEAR
148-00-004
brak
ASHIKA
148-00-005
brak
ASHIKA
KL-004
brak
JAPANPARTS
KL-005
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, SWAG extra 40 90 1226 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.