Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 62 93 2290 swag autoteile gmbh

Łożyskowanie 62 93 2290 SWAG Autoteile GmbH

62 93 2290 Łożyskowanie SWAG Autoteile GmbH
149.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

62 93 2290

Długość [mm] 180
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,89
nr EAN 4044688322906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 62 93 2290 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka silnika dół/z tyłu P, gumowo-metalowa pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN; FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO; PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.4/1.4D 11.07-
numery OEM:
CITROËN      1844.C6
CITROËN      1844.C7
FIAT      51805434
FIAT      51805435
PEUGEOT      1844.C6
PEUGEOT      1844.C7
PEUGEOT      518 054 35

Zastosowanie Łożyskowanie 62 93 2290 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 62 93 2290 SWAG Autoteile GmbH:

2020-01-17
 5/5
Wykonanie części swag jak zawsze na najwyższym poziomie
2020-01-17
 5/5
Kupiłem 64 13 0011 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-05-19
 5/5
przyzwoita cena produktu
2022-06-25
 5/5
Bardzo miękka poduszka, wibracje silnika w ogóle nie przenoszą się na karoserię.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.