Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XE1A) (2001.10-2006.11) 115km » KTT090063 thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xe1a) (2001.10-2006.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090063 THERMOTEC

KTT090063 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090063
Kompresor klimatyzacji KTT090063
KTT090063
thermotec KTT090063 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090063 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090063 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090063 thermotec
1,009.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090063

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO 5SER09C
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SER09C
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]3,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090063 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      8831002390
TOYOTA      8831002470
TOYOTA      883100D210
TOYOTA      883100D211
TOYOTA      883100D212
zamienniki:
5300K656
brak
VAN WEZEL
5300K626
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090063 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.