Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22293 walker

Tłumik 22293 WALKER

22293 Tłumik WALKER
walker 22293
Tłumik 22293
22293
walker 22293 Tłumik
Tłumik 22293 walker
Tłumik 22293 walker
Tłumik 22293 walker
500.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22293

producent:

WALKER

Długość [mm] 690
Ciężar [kg] 5,970
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490222930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22293 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN; PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 2.0D 12.99-12.11
numery OEM:
CITROËN      1726GL
CITROËN      1726GN
PEUGEOT      1726GL
zamienniki:
210698
brak
Klarius Group
PG576B
brak
Klarius Group
210659
brak
Klarius Group
19.2.49
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22293 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22293 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.