Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22296 walker

Tłumik 22296 WALKER

22296 Tłumik WALKER
walker 22296
Tłumik 22296
22296
walker 22296 Tłumik
Tłumik 22296 walker
Tłumik 22296 walker
Tłumik 22296 walker
329.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22296

producent:

WALKER

Długość [mm] 630
Ciężar [kg] 7,330
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490222961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22296 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 630mm) pasuje do: PEUGEOT 406 1.6/1.8 11.95-05.04
numery OEM:
PEUGEOT      1726CN
zamienniki:
210491
brak
Klarius Group
PG460W
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22296 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22296 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.