Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72373 walker

Tłumik 72373 WALKER

72373 Tłumik WALKER
walker 72373
Tłumik 72373
72373
walker 72373 Tłumik
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
Tłumik 72373 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72373

producent:

WALKER

Długość [mm] 1000
Ciężar [kg] 7,290
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72373 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1000mm) pasuje do: OPEL ASTRA G 1.6/1.8/2.2 02.98-10.05
numery OEM:
OPEL      5852089
OPEL      5852143
OPEL      5852144
OPEL      5852157
OPEL      5852494
OPEL      854606
OPEL      9194656
OPEL      9199765
OPEL      9201508
OPEL      9201509
OPEL      93185503
OPEL      93194460
VAUXHALL      9194656
VAUXHALL      9199765
VAUXHALL      9201508
VAUXHALL      9201509
VAUXHALL      93185503
VAUXHALL      93194460

Zastosowanie Tłumik 72373 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72373 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.