Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 25134 walker

Tłumik 25134 WALKER

25134 Tłumik WALKER
walker 25134
Tłumik 25134
25134
walker 25134 Tłumik
Tłumik 25134 walker
Tłumik 25134 walker
Tłumik 25134 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

25134

producent:

WALKER

Długość [mm] 2100
Ciężar [kg] 6,120
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490251343

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 25134 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III 1.6D/2.0D/2.4D 03.06-12.16
numery OEM:
VOLVO      30792491
VOLVO      30793208
VOLVO      31274143
VOLVO      31336842
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 25134 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 25134 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.