Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22971 walker

Tłumik 22971 WALKER

22971 Tłumik WALKER
walker 22971
Tłumik 22971
22971
walker 22971 Tłumik
Tłumik 22971 walker
Tłumik 22971 walker
Tłumik 22971 walker
563.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22971

producent:

WALKER

Długość [mm] 2150
Ciężar [kg] 7,990
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490229717


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22971 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO S80 I, V70 II, XC70 I 2.4-3.0 05.98-08.07
numery OEM:
VOLVO      30793720
VOLVO      8684276
VOLVO      9461991
zamienniki:
34.908.80
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22971 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22971 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.