Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 02.37.140 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.140 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.140 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
351.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

02.37.140

dla numeru OE 002 466 8601
Tryb pracy hydrauliczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.140 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 3701
MERCEDES-BENZ      002 466 8601
MERCEDES-BENZ      002 466 8701
MERCEDES-BENZ      A002 466 3701
MERCEDES-BENZ      A002 466 8601
MERCEDES-BENZ      A002 466 8701

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.140 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.