Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWH278 trw

Cylinderek hamulcowy BWH278 TRW

BWH278 Cylinderek hamulcowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH278

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NISSIN
Średnica [mm] 22,2
parzyste numery artykułów BWH279
nr EAN 3322937018284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH278 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: SUZUKI CARRY, LJ80 0.8 01.80-10.85
numery OEM:
SUZUKI      53401-58040
SUZUKI      53401-60010
SUZUKI      53401-73040
SUZUKI      53401-80040

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH278 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH278 TRW:

2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH278zobacz instrukcję montażu BWH278

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.