Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP735 trw

Przekładnia kierownicza JRP735 TRW

JRP735 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP735
Przekładnia kierownicza JRP735
JRP735
1,543.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP735

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1410
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,4
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 60
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937368655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP735 TRW

Koszt kaucji: 1,948.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 07.99-
numery OEM:
CITROËN      4000 JW
CITROËN      4000 LA
FIAT      1336494080
FIAT      1340777080
FIAT      71722584
FIAT      71783554
PEUGEOT      4000 JW
PEUGEOT      4000 LA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP735 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP735

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.