Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3021 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3021 VAICO

V10-3021 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-3021
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3021
293.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

V10-3021

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Typ skrzyni biegów 0AW
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Ciężar [kg] 0,3529
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001611643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3021 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 C7, A7 1.8-3.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      0AW 301 516 C
AUDI      0AW 301 516 D
AUDI      0AW 301 516 E
AUDI      0AW 301 516 G
AUDI      0AW 301 516 H
SEAT      0AW 301 516 C
SEAT      0AW 301 516 D
SEAT      0AW 301 516 E
SEAT      0AW 301 516 G
SEAT      0AW 301 516 H
SEAT      AW301516C
SEAT      AW301516D
SEAT      AW301516E
SEAT      AW301516G
SEAT      AW301516H
SKODA      0AW 301 516 C
SKODA      0AW 301 516 D
SKODA      0AW 301 516 E
SKODA      0AW 301 516 G
SKODA      0AW 301 516 H
SKODA      AW301516C
SKODA      AW301516D
SKODA      AW301516E
SKODA      AW301516G
SKODA      AW301516H
VOLKSWAGEN      0AW 301 516 H
VAG      0AW 301 516 C
VAG      0AW 301 516 D
VAG      0AW 301 516 E
VAG      0AW 301 516 G
VAG      0AW 301 516 H
VAG      AW 301 516 C
VAG      AW 301 516 D
VAG      AW 301 516 E
VAG      AW 301 516 G
VAG      AW 301 516 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3021 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.