Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3493 vaico

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3493 VAICO

V10-3493 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
270.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-3493

producent:

VAICO

Długość [mm] 320
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą spustową oleju
Powierzchnia pokryty proszkowo
Materiał miski olejowej blacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu zalecanego dodatku V10-0444
Numer artykułu zalecanego dodatku V60-0101
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki miski olejowej
Wysokość [mm] 62
Numer artykułu zalecanego dodatku V10-3218
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Typ skrzyni biegów 6 Gang Automatik
Szerokość [mm] 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Ciężar [kg] 1,405
nr EAN 4046001662782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3493 VAICO

Miska olejowa (stal) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.2-Electric 10.01-07.19
numery OEM:
AUDI      09G 321 361 A
SEAT      09G 321 361
SEAT      09G 321 361 A
SEAT      9G321361
SEAT      9G321361A
SKODA      09G 321 361
SKODA      09G 321 361 A
SKODA      9G321361
SKODA      9G321361A
VOLKSWAGEN      09G 321 361 A
VAG      09G 321 361
VAG      09G 321 361 A
VAG      9G 321 361
VAG      9G 321 361 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3493 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.