W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586581 valeo

Filtr oleju 586581 VALEO

586581 Filtr oleju VALEO
valeo 586581
Filtr oleju 586581
586581
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

586581

producent:

VALEO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 56,5
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna [mm] 28
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 3276425865815
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586581 VALEO

numery OEM:
DAIHATSU      04152-B1010-000
DAIHATSU      4152B1010000
TOYOTA      04152-37010
TOYOTA      04152-YZZA6
TOYOTA      415237010
TOYOTA      4152YZZA6
LEXUS      04152-37010
LEXUS      04152-YZZA6
LEXUS      415237010
LEXUS      4152YZZA6

Zastosowanie Filtr oleju 586581 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586581 VALEO:

2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.