Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-1077 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1077 VEMO

V10-72-1077 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-1077
Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1077
81.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-1077

producent:

VEMO

Długość [mm] 1026
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Długość [mm] 1230
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 1140
Długość przewodu [mm] 1078
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość biegunów 4
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 4046001363245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1077 VEMO

Czujnik ABS tył P pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.3 03.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7M3 927 807 E
FORD      1 110 313
FORD      1 112 766
FORD      1112766
FORD      YM21 2B372-DB
FORD      YM212B372DB
SEAT      7M3 927 807 E
SKODA      7M3 927 807 E
VOLKSWAGEN      7M3 927 807 E
VOLKSWAGEN      7M3927807E
VAG      7M3 927 807 E
VAG      7M3927807E

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1077 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1077 VEMO:

2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu V10-72-1077

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.