Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V24-81-0002 vemo

Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V24-81-0002 VEMO

V24-81-0002 Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V24-81-0002
Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V24-81-0002
V24-81-0002
vemo V24-81-0002 Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality
 

    Ocena:
numer części:

V24-81-0002

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Ciężar [kg] 1,5
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnień
Ilość połączeń 5
nr EAN 4046001560705

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V24-81-0002 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV; FIAT DUCATO 2.3D/3.0CNG/3.0D 01.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      504345920
FIAT      504 099 669
FIAT      504 345 920
FIAT      504345920
FIAT      504351131S1
FIAT      71 724 306 S1
IVECO      504 099 669
IVECO      504 345 920
IVECO      504099669
IVECO      504099669S1
IVECO      504345920
IVECO      504345920S1
LANCIA      504345920

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Q+, original equipment manufacturer quality V24-81-0002 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V24-81-0002zobacz instrukcję montażu V24-81-0002zobacz instrukcję montażu V24-81-0002

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.