Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem | |
Ciężar [kg] | 0,282 | |
nr EAN | 4046001613487 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, EXPERT KITS + V30-16-0004 VEMO
AUDI | 2E0 965 521 | |
AUDI | 2E0 965 559 | |
DODGE | 68012738AA | |
MERCEDES-BENZ | 171 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | 197 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | 204 835 03 64 | |
MERCEDES-BENZ | 211 506 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | 211 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | 211 835 01 64 | |
MERCEDES-BENZ | 211 835 02 64 | |
MERCEDES-BENZ | 211 835 03 64 | |
MERCEDES-BENZ | 2118350264SK | |
MERCEDES-BENZ | 221 500 04 64 | |
MERCEDES-BENZ | 221 500 04 86 | |
MERCEDES-BENZ | 639 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 171 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 197 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 204 835 03 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 211 506 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 211 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 211 835 01 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 211 835 02 64 | |
MERCEDES-BENZ | A 2118350264SK | |
MERCEDES-BENZ | A 221 500 04 86 | |
MERCEDES-BENZ | A 639 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A171 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A197 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A204 835 03 64 | |
MERCEDES-BENZ | A211 506 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | A211 835 00 64 | |
MERCEDES-BENZ | A211 835 01 64 | |
MERCEDES-BENZ | A211 835 03 64 | |
MERCEDES-BENZ | A2215000464 | |
MERCEDES-BENZ | A639 835 00 64 | |
RENAULT | 14 4B 0JG 70A | |
RENAULT | 8200285950 | |
SEAT | 2E0 965 521 | |
SEAT | 2E0 965 559 | |
SEAT | 2E0 965 561 | |
SEAT | 4F1 959 617 B | |
SKODA | 2E0 965 521 | |
SKODA | 2E0 965 559 | |
SKODA | 2E0 965 561 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 965 521 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 965 559 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 965 561 | |
VAG | 2E0 965 521 | |
VAG | 2E0 965 559 |
Zastosowanie Pompa, EXPERT KITS + V30-16-0004 VEMO w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020