Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V30-99-2258 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-2258 VEMO

V30-99-2258 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V30-99-2258
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-2258

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 85
Ciężar [kg] 0,13339
nr EAN 4046001264092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-2258 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (85°C) pasuje do: MERCEDES 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W124) 2.0-3.4D
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 203 99 75
MERCEDES-BENZ      004 203 09 75
MERCEDES-BENZ      32039975
MERCEDES-BENZ      42031075
MERCEDES-BENZ      601 200 00 15
MERCEDES-BENZ      601 200 00 15 S
MERCEDES-BENZ      601 200 00 15 S1
MERCEDES-BENZ      601 200 05 15
MERCEDES-BENZ      603 203 04 74
MERCEDES-BENZ      604 203 00 75
MERCEDES-BENZ      606 203 02 75
MERCEDES-BENZ      606 203 05 75
MERCEDES-BENZ      A 003 203 99 75
MERCEDES-BENZ      A 601 200 00 15
MERCEDES-BENZ      A 601 200 00 15 S
MERCEDES-BENZ      A 601 200 05 15
MERCEDES-BENZ      A 603 203 04 74
MERCEDES-BENZ      A 604 203 00 75
MERCEDES-BENZ      A 606 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A 606 203 05 75
MERCEDES-BENZ      A0042030975
SSANGYONG      32039975
SSANGYONG      6062030575
DAEWOO      32039975
DAEWOO      6062030575
STANDARD      75178

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-2258 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-2258 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.