Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V42-81-0001 vemo

Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0001 VEMO

V42-81-0001 Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + VEMO
vemo V42-81-0001
Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0001
V42-81-0001
vemo V42-81-0001 Korpus przepustnicy, EXPERT KITS +
589.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V42-81-0001

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Średnica [mm] 44
Tryb pracy elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 1,49
nr EAN 4046001589430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0001 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, NEMO/MINIVAN; FIAT FIORINO/MINIVAN, QUBO; PEUGEOT 1007, 206, 206+, 207 1.1-1.4LPG 06.96-
numery OEM:
ALFA ROMEO      96 407 962 80
CITROËN      00001635R8
CITROËN      1635.R8
CITROËN      9640796280
FIAT      96 407 962 80
LANCIA      96 407 962 80
PEUGEOT      00001635R8
PEUGEOT      1635.R8
PEUGEOT      9640796280

Zastosowanie Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0001 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V42-81-0001zobacz instrukcję montażu V42-81-0001zobacz instrukcję montażu V42-81-0001

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.