Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 3021.88D50 wahler

Termostat układu chłodzenia 3021.88D50 WAHLER

3021.88D50 Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 3021.88D50
Termostat układu chłodzenia 3021.88D50
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853271C9

numer części:

3021.88D50

producent:

WAHLER

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica [mm] 48
nr EAN 4029783000973

skład zestawu:
002153 Uszczelka, korpus termostatu
002163 Uszczelka, korpus termostatu
002164 Uszczelka, korpus termostatu
002523 Uszczelka, korpus termostatu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 3021.88D50 WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, LACETTI; FORD CAPRI III, CORSAIR, ESCORT II, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V 1.1-2.3 10.65-
numery OEM:
FORD      1 497 689
FORD      1 509 953
FORD      1 517 858
FORD      1 520 969
FORD      1 635 905
FORD      5 004 887
FORD      6 085 917
FORD      6 085 918
FORD      6 100 630
FORD      6 201 207
FORD      6 201 247
FORD      800 572
FORD      800 573
FORD      800 574
FORD      81SF 8575 EA
FORD      81SF 8575 FA
FORD      85HF 8575 AA
FORD      91XM 8575 AA
OPEL      13 38 042
VAUXHALL      13 38 042

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 3021.88D50 WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 3021.88D50 WAHLER:

2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.