Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 13367 walker

Tłumik 13367 WALKER

13367 Tłumik WALKER
walker 13367
Tłumik 13367
13367
walker 13367 Tłumik
Tłumik 13367 walker
Tłumik 13367 walker
Tłumik 13367 walker
Tłumik 13367 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

13367

producent:

WALKER

Długość [mm] 1090
Ciężar [kg] 5,500
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490133670


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 13367 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II, 960 II 2.0-2.9 08.84-10.98
numery OEM:
VOLVO      1274853
VOLVO      3531779
VOLVO      3536026
zamienniki:
230294
brak
Klarius Group
VO193W
brak
Klarius Group
34.708.81
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 13367 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 13367 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.