Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 14660 walker

Tłumik 14660 WALKER

14660 Tłumik WALKER
walker 14660
Tłumik 14660
14660
walker 14660 Tłumik
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker
Tłumik 14660 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

14660

producent:

WALKER

Długość [mm] 570
Ciężar [kg] 3,930
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490146601


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 14660 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT TOLEDO I; VW GOLF II, JETTA II 1.0/1.3/1.6 08.83-03.99
numery OEM:
SEAT      191253409D
SEAT      191253409F
VOLKSWAGEN      191253409BB
VOLKSWAGEN      191253409E
VOLKSWAGEN      191253409F
zamienniki:
VW201P
brak
Klarius Group
210284
brak
Klarius Group
703.2.009
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 14660 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 14660 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.