Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 17348 walker

Tłumik 17348 WALKER

17348 Tłumik WALKER
walker 17348
Tłumik 17348
17348
walker 17348 Tłumik
Tłumik 17348 walker
Tłumik 17348 walker
Tłumik 17348 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17348

producent:

WALKER

Długość [mm] 1550
Ciężar [kg] 5,600
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490173485


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17348 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G 1.4-2.0 09.91-01.05
numery OEM:
BEDFORD      852910
OPEL      5852717
OPEL      852910
OPEL      90352683
OPEL      93191956
VAUXHALL      852910
VAUXHALL      90352683
zamienniki:
250124
brak
Klarius Group
250123
brak
Klarius Group
672.7.003
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 17348 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17348 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.