Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 17560 walker

Tłumik 17560 WALKER

17560 Tłumik WALKER
walker 17560
Tłumik 17560
17560
walker 17560 Tłumik
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17560

producent:

WALKER

Długość [mm] 1410
Ciężar [kg] 6,920
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490175601

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17560 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1410mm) pasuje do: FORD MONDEO I, MONDEO II 1.6/1.8 02.93-09.00
numery OEM:
FORD      1000037
FORD      1002650
FORD      1011114
FORD      1027966
FORD      1040865
FORD      1041178
FORD      1062190
FORD      1074182
FORD      1107915
FORD      1465065
FORD      1465067
FORD      6797188
FORD      6831313
FORD      6872512
FORD      6935293
FORD      7116124
FORD      97BB5K214CB
FORD      98BB5K214EA
FORD      98BB5K214EB
FORD      98BB5K214EC
FORD      AM93BB5K214A1F
FORD      AM93BB5K214AF
FORD      XS715K214YA
FORD      XS7J5K214Y1A
zamienniki:
250342
brak
Klarius Group
FE341H
brak
Klarius Group
250104
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 17560 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17560 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.