Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 18761 walker

Tłumik 18761 WALKER

18761 Tłumik WALKER
walker 18761
Tłumik 18761
18761
walker 18761 Tłumik
Tłumik 18761 walker
Tłumik 18761 walker
Tłumik 18761 walker
Tłumik 18761 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

18761

producent:

WALKER

Długość [mm] 860
Ciężar [kg] 7,370
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490187611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18761 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: HONDA CIVIC VI 1.6 11.95-02.01
numery OEM:
HONDA      18030S03J90
HONDA      18030S03J91
HONDA      18030SR3X90
HONDA      18307SR3X91
zamienniki:
220461
brak
Klarius Group
220510
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 18761 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18761 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.