Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21396 walker

Tłumik 21396 WALKER

21396 Tłumik WALKER
walker 21396
Tłumik 21396
21396
walker 21396 Tłumik
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
690.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21396

producent:

WALKER

Długość [mm] 820
Ciężar [kg] 9,560
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490213969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21396 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 820mm) pasuje do: ALFA ROMEO 147 1.6/1.6LPG/2.0 01.01-03.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      0046739672
ALFA ROMEO      46739667
ALFA ROMEO      46739672

Zastosowanie Tłumik 21396 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21396 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.