Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21521 walker

Tłumik 21521 WALKER

21521 Tłumik WALKER
walker 21521
Tłumik 21521
21521
walker 21521 Tłumik
421.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21521

producent:

WALKER

Długość [mm] 2200
Ciężar [kg] 13,010
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490215215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21521 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 2200mm) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER III 2.0-3.8 01.95-03.01
numery OEM:
CHRYSLER      04486623
CHRYSLER      4486621
CHRYSLER      4486623
CHRYSLER      4682997
CHRYSLER      4809453AA
CHRYSLER      4809653AA
zamienniki:
CH7A
brak
Klarius Group
270401
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21521 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21521 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.